Złóż wniosek lub skargę
Mając szereg doświadczeń z
władzą w Rembertowie
zachęcamy Państwa do
składania wniosków i w razie potrzeby skarg.
Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności.
Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw.
Jesli masz pomysły czy spostrzerzenia napisz wniosek lub skarge i wyślij ją na adres: biuro@lepszyrembertow.pl
Twój wniosek lub skarge niezwlocznie przekazemy na pismie do adresata, poprzez naszych radnych Rady Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy.
Organ właściwy do załatwienia skargi lub wniosku powinien załatwić skargę lub wniosek bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.
W razie niemożności załatwienia wniosku w terminie miesiąca właściwy organ obowiązany jest w tym terminie zawiadomić wnioskodawcę o czynnościach podjętych w celu rozpatrzenia wniosku oraz o przewidywanym terminie załatwienia wniosku.
Kiedy otrzymamy odpowiedz umiescimy ja na tej stronie internetowej i przeslemy do ciebie poczta elektroniczną.
Czekamy na wnioski i w razie potrzeby - także skargi.
W celu ułatwienia i zwiększenia skuteczności załatwiania spraw osobiście w urzędzie dzielnicy Rembertów poniżej przekazujemy Państwu przydatne przepisy dotyczące składania skarg i wniosków.
pobierz